(◕‿◕) ♥ HaTi iNi ♥ (◕‿◕)

˙·٠●♥...... ˙·٠Kadang-kadang dalam perjalanan merentasi menujunya yang satu, berbagai dugaan yang menimpa....meratah keimanan kita satu persatu... kekadang rasanya tak mampu.... kadang-kadang mahu beralah.....tapi di sana ada kebahagiaan hakiki...•●♥

Si Ch0MeL Yg KiUt - MiUt

MyEm0.Com MyEm0.Com ::KLIK BANNER UNTUK BUAT DUIT DENGAN MUDAH:: MyEm0.Com MyEm0.Com

:: 10 KiSah SaYa = so, awk leh terima ke?





1. Awk suke perempuan yang lemah-lembut tapi saya ni kadang -kadang kasar macam gangster cuma hati saya je lembut..

2. Awk kata awak suke perempuan yang tinggi, body lawa, free hair [rambut cantik ala-ala rebonding gi2] kalu leh nak berkale macam kena air karat tapi saya ni dh la debab, rendah je...[tapi saya bersyukur dengan kurniaanNYA] rambut sy neutral tak rebonding macam yang awk nak..Siap bertutup lagi..Awak nk tengok memang tak boleh la kerna hanya mahram saya je leh tengok.

3. Awak suke perempuan yang jage penampilan pandai bergaya...berfesyen ikut trend terkini.Tapi saya tak pandai bergaya...ape fesyen sekarang pun saya x taw.Saya pakai heel 1 inci pun boleh jatoh longkang...

4. Awak taw kan saya lulusan UiTM je bukan lulusan universiti terkemuka macam dia...

5. Saya ni orang kampung je..cakap omputeh pun belit lidah,,,,tak macam dia bergaya ala-ala bandar walaupun dia org kg gak..cakap omputeh pun sampai tersembur air liur huhuhu

6. Saya taw saya kerja biase je gaji saya pun kurang 4 kali ganda dari gaji dia tapi saya syukur sangat-sangat dah ALLAH berikan saya rezeki yang halal..

7. Saya tak ada keluarga yang kaya dan hidup mewah macam dia. Naek kete besar, rumah berbatu-batu. Awak nak ke terima keluarga saya yang macam tu? 

8. Saya tak ada handphone canggih mcm dia...Bukan macam dia. Siap pakai Iphone 4 lagi. Saya? Jangankan Iphone 4, klon Iphone 4 pun saya tak pernah pegang.

9. Rabun, pekak, pelupa. Kadang-kadang, saya tak ingat pun awak nama apa. Muka awak macam mana. Awak cakap apa pun saya tak dengar. Tak macam dia. Selalu ambil berat dekat awak.

10. Saya tak kuat. Saya selalu nangis. Teman saya air mata bukan macam dia. Tika saya susah, saya nak awak ada di sisi saya. Beri saya kekuatan...


:: Bila awak dah baca & taw semua ni awak leh terima saya lagi tak???? 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tiny Hand Purple Bow Heart

Di BaWaH TaJuK:

COPYRIGHT©ALL RIGHT RESERVED BY ::MISANNAZUS 2012::